Začnimo dan z zajtrkom
Ekošole poročajo - Šole
Prispeval Antonija Ocvirk, ekokoordinatorica OŠ Prebold   
Sreda, 06 Maj 2009 08:18

CELOLETNI EKO ŠOLSKI PROJEKT -ZDRAVO ŽIVLJENJE:

 

Zakaj zajtrk?

 

Redno uživanje glavnih dnevnih obrokov je temelj zdrave prehrane. Še zlasti je pomemben zajtrk, ki lahko pri otrocih in mladostnikih pri prvih šolskih urah pomembno izboljša njihove kognitivne funkcije. Pri otrocih, ki niso zaužili zajtrka, se lahko delovna storilnost, tako telesne kakor duševne zmožnosti, v primerjavi z njihovimi vrstniki, ki so zajtrkovali, zmanjša do 20%.

CILJI projekta Začnimo dan z zajtrkom:

§ Spodbujanje učencev, da zjutraj zajtrkujejo

§ Da se zavedajo pomena zajtrka kot enega glavnih dnevnih obrokov

§ Osveščanje učencev o pomenu zdrave in uravnovešene prehrane za rast in razvoj

§ Navajanje učencev, da jedo večkrat na dan

§ Spodbujanje učencev, da zaužijejo dovolj tekočine

Učenci so pri razrednih urah in v okviru učne snovi pri pouku reševali različne vprašalnike. Doma so izpolnjevali tabelo, kaj sem zajtrkoval-a (hrana,pijača). Sledila je analiza, predvsem pogovor o rešenih nalogah. Pripravili smo radijsko uro ob svetovnem dnevu zdravja. V šolski kuhinji pa je bil poudarek na zdravi jutranji malici.

Na začetku šol. leta je po odgovorih z vprašalnika vedno zajtrkovalo 23,8% učencev. Po polletnih aktivnostih pa vedno zajtrkuje 34,5% učencev. Zmanjšal se je procent učencev, ki niso nikoli ali pa le občasno zajtrkovali. Še vedno pa tretjina učencev zajtrkuje le občasno.

Želimo, da bi še več učencev zajtrkovalo, zato bo še potrebno spregovoriti o pomenu zajtrka, spodbujati zajtrkovanje, zajtrkovati zdravo hrano…

 

 

Antonija Ocvirk, koordinatorica EKO šole


 

Sponzorji: