| Obvestilo št. 17 |
|
Obvestilo št. 17 Ljubljana, 3. 7.2009 Spoštovane koordinatorke in koordinatorji, Letni delovni načrt 2009/10 je letos malo spremenjen, glede na novo postavljena merila mednarodne koordinacije Eco-Schools. Za pridobitev zelene zastave za leto 2010 je potrebno izbrati en tematski sklop in ga označite s črko A. Vodilni tematski sklop se mora povezovati še z dvema tematskima sklopoma, ki ga boste označili s črko B. Vodilni tematski sklop se izvaja vse šolsko leto in sodelujejo vsi učenci, otroci in dijaki in vsi zaposleni na šoli. Navezujoče sklope B boste lahko izvajali v posameznem razredu, v večih razredih ali pa po svoji izbiri oblikujete ciljne skupine. Nadalje se odločite za nacionalno vodene projekte, s katerimi boste izvajali tematske sklope. Označite tiste projekte, ki jih boste izvajali v okviru vodilnega izbranega tematskega sklopa A in navezujočih sklopov B. Samo za nacionalno vodene projekte boste prejeli potrdila ovrednotena s točkami. Pri ostalih dejavnostih, kjer nameravate sodelovati ni sprememb – kriterij za pridobitev zelene zastave za šolsko leto 2010 je pet dejavnosti, ki jih je potrebno izvesti. EKO DAN je obvezen za izvedbo vsakega vrtca, OŠ, SŠ in domov CŠOD in ostalih vključenih domov, ostale štiri si izberete sami. Pri dejavnostih je novost Mladi reporter – prispevki za objavo. Prispevki so namenjeni vsebinski problematiki okolja in okolice šole. Avtorji prispevka so učenci in dijaki, ki iz svoje okolice opišejo okoljsko problematiko in tudi predlagajo rešitve. Tabela, ki sledi je vam v pomoč pri načrtovanju programa za šolsko leto in za samoevalvacijo vaše šole ali vrtca. V letošnjem šolskem letu bo nacionalna koordinatorka s strokovnimi sodelavci skozi vse leto z obiski spremljala izvajanje tematskih sklopov in dejavnosti v ustanovah. Obiski bodo podlaga za evalvacijo in za pridobitev zelene zastave v šolskem letu 2010. Rok za oddajo izpolnjenega letnega delovnega načrta 2009/10 je do 10.9.2009 z vsebino: - 1 vodilni tematski sklop + 2 spremljajoča - 5 izbranih dejavnosti - izpolnjena tabela za predmet samoevalvacije in evalvacije. Konferenca - srečanje koordinatorjev bo 5. oktobra 2009. Konferenca bo potekala na Brdo pri Kranju od 9. do 16. ure, kjer bo v prvem delu strokovna plenarna predavanja za vse udeležence, popoldan pa bodo potekale delavnice, ki se jih boste udeležili glede na predhodni izbor vodilnega tematskega sklopa z dvema spremljajočima in izbranih ostalih dejavnosti. V delavnicah, ki jih bodo predstavili vodje projektov boste dobili osnovna navodila za izvajanje projektov na šoli. V kolikor imate dobre ideje in zamisli za posamezne tematske sklope ste vabljeni na sodelovanje v delavnicah. Prispevek za šolsko leto 2009/10 350 € na ustanovo 450€ za ustanovo, ki ima od 1-3 podružnične šole, oz. enote vrtca 500€ za ustanovo, ki ima več kot 3 – 7 podružnic oz. enote vrtca Vsi koordinatorji, ki ste v šolskem letu 2008/09 registrirali in v šolskem letu 2009/10 ne boste več koordinatorji, prosim sporočite, da vas bomo iz baze izključili. Prosimo vas tudi za posredovanje imena in priimka ter e-naslova novega koordinatorja. Za dodatne informacije in vprašanja smo vam na voljo
Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Če ga želite videti, omogočite Javascript.
. Lepo pozdravljeni. Nada Pavšer, Nacionalna koordinatorka
|
