| PROJEKT ŽIVALI IN MI |
| Ekošole poročajo - Šole |
| Written by Mateja, Draškovič, OŠ Hajdina |
| Friday, 24 April 2009 10:51 |
|
There are no translations available. V letošnjem šolskem letu smo sledili živalim in podnebnim spremembam v našem kraju. Temi se bosta prepletali. Učencem ju bomo približali preko različnih dnevov dejavnosti, razrednih ur in ostalih ur pouka. V mesecu novembru smo izvedli projektni teden z naslovom PRIDEN KOT ČEBELA. Učenci so preko različnih aktivnostih spoznavali življenje čebel, koristno uporabo čebeljih izdelkov, krepili zavest o življenju v zdravem in varnem okolju. 1. DAN: ŠPORTNI DAN (Pohod po naravoslovni poti Berl) 2.DAN: TEHNIŠKI DAN - Izdelava satovja, panjev za čebele,… - Panjske končnice – likovno ustvarjanje 3. DAN : KULTURNI DAN Razstava o Trubarju; povezava z živalmi (teksti,..).čebelarski muzej. Čebele v slovenski literaturi. 4. DAN: NARAVOSLOVNI DAN A) Predavanje o čebelarstvu B) Skupinsko delo: 1)Zgradba, življenje čebel, delitev dela –Čebelja družina 2)Čebelarstvo in čebelji pridelki(cvetni prah. Med, matični mleček, propolis) 3)Vpliv podnebja na življenje čebel 4) Čebele v glasbi 5) Medeno pecivo in druge medene jedi 6) Zdravljenje s »čebeljimi izdelki« 7) Medene pijače 8) Izdelki za lepoto 9) Izdelki iz voska 10) Moč medu – zloženka s koristnimi nasveti 11) Anketa: Zakaj je med zlati dar narave? 12) Lecterjeva srca iz medenega testa in pregovori 5.DAN: DAN ŠOLE A) Analiza projektnega tedna. B) Priprava razstave C) Zaključna prireditev ob dnevu šole SREČANJE ČEBEL iz različnih koncev Slovenije. Iščejo rešitve za boljše življenjske razmere in svetujejo ljudem zakaj naj uživajo njihove izdelke. Spoznali smo, da so CVETOČI TRAVNIKI – NAJBOLJŠA POMOČ ČEBELAM. Albert Einstein:« Ko bo izginila čebela z obličja Zemlje, bo človek preživel le še štiri leta;ko ni več čebel, ni več opraševanja, ni več rastlin, ni več živali, ni več ljudi,…« Umiranje čebel je globalna, ne le slovenska težava. LUTKOVNA PREDSTAVA: UKREPANJE ŽIVALI Učenka 5.razreda je napisala zgodbo UKREPANJE ŽIVALI, ki jih je skupina otrok predstavila v lutkovni predstavi svojim staršem in učencem naše šole. V Zgodbi je nastopalo šest živali(lisjak, zajček, sova, pingvin, medved in papiga), ki so reševale probleme onesnaževanja okolja. KAJ BOMO ŠE IZVEDLI? NARAVOSLOVNI DAN: KONJI V mesecu maju bomo izvedli naravoslovni dan o konjih. Učenci bodo spoznali vrste konj, njihov način življenja, odnos ljudi do konj, pomen konj za različne terapije.Ogledali se bomo jahalni center Starošince in nato film o konju, ki predstavlja svoje življenje.
|

